– Hvilke kvaliteter vil du bringe til klubben og laget? – Først og fremst erfaring. Det tror jeg det er behov for. Og masse vilje og villskap. Jeg har lederegenskaper som jeg kan bidra med og forhåpentligvis smitter det over, sier han. Les mer på Godset. no: Martin Spelmann er klar for Godset Da er overgangsvinduet lukket for denne gang. Som vanlig er det en del bevegelse mot slutten av vinduet. Godset slapp Marius Høibråten på permanent overgang til Sandefjord siste dag av vinduet. Samtidig gikk Mathias Berg Gjerstrøm på lån til Obos-klubben Notodden og den unge HamKam-backen Nico Mickelson signerte avtale gjeldende fra første januar 2019.
Han er i god fysisk form og en meget seriøs og profesjonell type. Han er nøye med søvn, kosthold og alt som påvirker det fysiske. Yacouba har spilt 88 kamper på toppnivå i sterke ligaer som Frankrike, England og Tyrkia og har uten tvil et høyt toppnivå. Vi ser frem til å få ham i gang her hos oss, sier Jostein Flo til klubbens hjemmeside. – Han har vist en sterk motivasjon for å komme til Strømsgodset for å få i gang karrieren sin igjen. Yacouba fremstår på oss som en ydmyk og veldig hyggelig gutt. Referansene vi har gjort forsterker også det gode førsteinntrykket, sier Flo videre. – Jeg er veldig glad for å ha signert denne avtalen med Strømsgodset, sier Sylla.
Fra tidligere har Bassel Jradi (Hajduk Split), Christian Rubio Sivodedov (GIF Sundsvall) og Knut Ahlander (SMU Mustangs) forlatt klubben. Stian Ringstad (Sandefjord) og Magnus Dahlby (Grorud) er utlånt resten av sesongen. Inn har Johan Hove fra Sogndal kommet, mens Viljar Røsholt Myhra fra Odds BK og Nicholas Mickelson fra HamKam har signert for overgang fra nyttår 2019. LES HELE ARTIKKELEN Bassel Jradi takker farvel med Godset foran den lenge varslede overgangen til kroatiske Hajduk Split. – Jeg kan bekrefte at vi har kommet til enighet med Hajduk Split om et salg av Bassel Jradi, sier sportssjef Jostein Flo til godset.
– Det er en flott mulighet for meg å spille fotball i et nytt land og jeg ser frem til å hjelpe laget med mine kvaliteter og erfaring. Jeg er veldig klar for å gi alt jeg har og gleder meg bare til å komme i gang. Det var veldig hyggelige mennesker som tok oss i mot og jeg merket at det er en god atmosfære i klubben, sier Yacouba Sylla videre.
Strømsgodset - Lillestrøm sammendrag Fotball resultat og 20. aug. 2023 — Stream Eliteserien live Fotball kampen mellom Strømsgodset og Lillestrøm med Eurosport. Kampen starter kl. 19:15 den 20. august 2023.
Odd Strømsgodset, 25, 30. 10, Haugesund, 26, 30. Se hele tabellen. Skagerak Arena søndag 29 mot Strømsgodset. Annonse: NYHETER. 28. okt. 2023. Før kampen mot ...
Brann Viking, 25, 52. 3, Brann, 25, 51. 4, Tromsø, 25, 51. 5, Molde, 25, 44. Se hele tabellen · Før Herlig seier mot Rosenborg! A-lag kvinner · Før kampen: Brann - ...
Pressemeldinger. Mohammed Abu har signert for den amerikanske klubben Columbus Crew. Samtidig har Martin Rønning Ovenstad skrevet under for Sturm Graz. Vi takker begge to for innsatsen og ønsker lykke til videre! OVERGANGEN FOR ABU gikk formelt sett i orden mandag ettermiddag, og tirsdag ble han presentert i MSL-klubben Columbus Crew. Der blir han lagkamerat med tidligere Godset-spiller Ola Kamara. Sportssjef Jostein Flo sier at klubben har tatt menneskelig hensyn i denne saken, der Abu hadde et sterkt ønske om å komme nærmere familien som er bosatt i USA. Les mer: Abu er solgt MARTIN RØNNING OVENSTAD har vært Strømsgodset-supporter hele sitt liv, og det er med stor grad av vemod at han nå forlater oss. Martin signerte kontraktsforlengelse like før jul, men da hardtsatsende Sturm Graz kom på banen var 22-åringen klar på at han ønsket å reise til Østerrike.
Transfer Salvesen har signert en avtale med Strømsgodset ut 2021 og sørlendingen er spilleklar til søndagens kamp mot Viking. Blå Armé Online Fanzine. Del dette ...
Hansen ble løst fra kontrakten med Basel i sommer, noe begge parter angivelig skal ha ønsket. – Martin kommer til oss med masse erfaring fra toppserien i Nederland, Sveits, Tyskland og Danmark. Han har en stor personlighet og er akkurat den ledertypen vi trenger i den situasjonen vi er i nå. Vi er utrolig fornøyd med å lande denne avtalen med Martin, sier sportssjef Jostein Flo. Tidligere har 29-åringen blant annet spilt Bundesliga-fotball for FC Ingolstadt og nederlandsk toppserie i Heerenveen og ADO Den Haag. I sistnevnte klubb kunne han notere seg for en spektakulær scoring mot PSV Eindhoven i 2015. Hælscoringen gikk viralt. – Han er uredd, offensiv og en meget god skuddstopper. Flink til å lese spillet og til å kommunisere med de foran seg.
Vålerenga Vålerenga Fotball Elite - Klubben for alle.
TransferDet ble i ettermiddag klart at Henrik Pedersen og Strømsgodset gjør sin syvende signering i sommer. Den 23 år gamle angrepspilleren Lars-Jørgen Salvesen ankommer Godset fra Sarpsborg 08, mens Mos Abdellaoue går motsatt vei i en byttehandel. Foto: GodsetMedia Salvesen har signert en avtale med Strømsgodset ut 2021 og sørlendingen er spilleklar til søndagens kamp mot Viking. Han trener for første gang med nye lagkamerater lørdag, skriver Strømsgodset på klubbens hjemmeside. Les mer på Godset. no Strømsgodsets sjette signering i sommer er 29 år gamle Martin Hansen fra Danmark. Den rutinerte sisteskansen har tilbrakt den siste sesongen i den sveitsiske storklubben FC Basel, hvor han spilte ni kamper forrige sesong.
no. – Bassel har hatt en fantastisk utvikling her hos oss. Han lærte mye av utlånsperioden i Lillestrøm, og tok store steg i Godset forrige sesong. Bassel forlenget kontrakten her for ett år siden, med intensjon om å ta steget ut og spille for en større klubb. Nå er han moden for den oppgaven, sier Flo. – Vi ønsker å takke Bassel for innsatsen i Godset gjennom fire år og ønsker ham lykke til videre i Hajduk Split, sier sportssjefen videre.
Hamarkameratene mot Haugesund på online 22 oktober 2023 for 7 døgn siden — Strømsgodset mot Vålerenga på online 05.08.2023 00, TV2[[Sport<]'] Hamarkameratene mot Strømsgodset på tv 2022 23. 2022 Rosenborg og Viking ...
Laget har vunnet cupen 6 ganger, siste gang i 2019. I tillegg er det blitt fem sølv som tapende cupfinalist. Klubben har også tapt 9 semifinaler i cupen. Etter 29 sesonger i den øverste divisjonen måtte Viking ta den tunge veien ned i OBOS-ligaen etter 2017-sesongen, men med seriegull på det nest øverste nivået returnerte de til det gode selskap etter kun en sesongs fravær. Flest kamper for Viking er det André Danielsen som har med 553 kamper. Deretter følger Svein Kvia som har med 551 kamper i perioden 1965-1980. Flest mål har Reidar Kvammen med 202 i årene 1931-1952.
Godset har vært kritisert for å ha ligget lavt under overgangsvinduet i vinter, men leverer to sterke signeringer denne uka. Sylla har spilt for Panathinaikos (Hellas), Montpellier (Frankrike), Rennes (Frankrike), Aston Villa (England), Kayseri Erciyesspor (Tyrkia) og nå sist for belgiske KV Mechelen. – Yacouba har trent med Mechelen inntil avtalen ble terminert i slutten av januar.
Sandefjord G16-eventyret stoppet mot Rosenborg · 22. okt. 2023. Alf Lukas sto som en Scoring av Alexander Ruud Tveter. Viking vs Sandefjord Fotball (24/09) · 00:35. 59.